Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletnega mesta določajo pogoje nakupa ter prodaje blaga, ki jo izvaja podjetje STORMER, Vesna Čurč s.p., Trg svobode 1, 2390 Ravne na Koroškem. Pogoji poslovanja spletnega mesta stormer.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina stormer.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje STORMER, Vesna Čurč s.p.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini stormer.si. Spletna trgovina in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih s pogoji v nadaljevanju.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine stormer.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Osebna izkaznica

Ime podjetja: STORMER, Vesna Čurč s.p.

Sedež podjetja: Trg svobode 1, 2390 Ravne na Koroškem

Matična številka: 3146251000

Davčna številka: SI 70981884

TRR: SI56 0487 0011 2943 493

SWIFT: KBMASI2X

E-poštni naslov: info@stormer.si

Telefonska številka: 040 433 914

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-poštni naslov, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Postopek nakupa

Za nakup v spletni trgovino stormer.si registracija ni potrebna. Obiskovalec v spletni trgovini odda naročilo tako, da z gumbom “V KOŠARICO” doda izdelek v košarico nato s klikom “NA BLAGAJNO” nadaljuje na blagajno, kjer v obrazec “Podatki plačnika” vpiše svoje podatke, izbere način plačila in s klikom na “ODDAJ NAROČILO” odda naročilo pri čemer tudi izjavlja, da je seznanjen in se strinja s Pogoji poslovanja.

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in dodatne informacije glede plačila. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o datumu oddaje pošiljke.

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec za kupljeno blago prejme račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Naknadno podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Način plačila

Naročene izdelke na spletni trgovini stormer.si lahko plačate na naslednje načine:

– kreditna kartica,

– Paypal,

– nakazilo na TRR,

– po povzetju.

 

Izdaja računa

STORMER, Vesna Čurč s.p.kupcu priloži natisnjen račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8. dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov se ne upošteva.

 

Cene

Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). 

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

Dostava

Dostava pri nakupih na spletni strani stormer. si znaša, do zneska 50 EUR,  3,90eur, nad  zneskom 50 EUR, pa je le ta brezplačna.

Ponudnik pošlje izdelke, ki so na zalogi, na naslov kupca v najkrajšem možnem času (običajno v roku 3. delovnih dni). V kolikor izdelkov ni na zalogi je kupec o tem pravočasno obveščen.

Ponudnik si pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka.

Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago takoj pregleda in nas ob morebitnih poškodbah nemudoma kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, z nedvoumno izjavo da odstopa od naročila/pogodbe (z imenom in datumom oddanega naročila), ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Informacijo o odstopu kupec sporoči na elektronski naslov info@stormer.si.

Sporočilo je pravočasno, če je oddano v roku 14 dni od prejema blaga pisno ali po elektronski pošti. Kupljene izdelke je treba vrniti trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu kupoprodajne pogodbe, in sicer na sedež podjetja STORMER, Vesna Čurč s.p., Trg svobode 1, 2390 Ravne na Koroškem s priporočeno pošiljko. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če so izdelki uničeni, poškodovani, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ali se odločiti za vračilo kupnine.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Možnost odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga velja le za potrošnike (fizične osebe).

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če trgovec sam ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe med dostavo.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino.

Obrazec za vračilo blaga je na voljo tukaj. 


Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik je dolžan kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Za stvarno napako gre, kadar izdelek nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in bi prodajalcu morala biti znana, kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, kadar se kupcu izroči izdelek, ki se z vzorcem ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom in fotografijami le-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina stormer.si po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@stormer.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik  STORMER, Vesna Čurč s.p. bo v 8 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina stormer.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in potrošnikom velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna preko naslednje povezave: https://stormer.si/politika-zasebnosti/.

 

Kontakt

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč se lahko obrnete na nas preko e-poštnega naslova info@stormer.si.

 

S spletnim mestom stormer.si upravlja STORMER, Vesna Čurč s.p.

STORMER, Vesna Čurč s.p.

Ravne na Koroškem, april 2022